The JouRney and DeStiny....

Thank you ALLAH.. ;)

alhamdulillah..terima kasih Ya Allah kerana berikan ku peluang ni..Alhamdulillah..
terima ksih diatas doa2 kalian semua.aku pun doakn yg terbaik untuk semua orang.mudah2han hidup kalian semua sentiasa bahagia dan dirahmati Allah.

ok..satu je yg ade dlm pale otak ok iaitu aku nk kuar dr tmpt tu.aku pun xtau knape.tp aku cukup xblh go ngn environmnt nye.huhu.xdnafikan mmg byk yg aku bljr.aku dpt keje ni pun sebb keje aku kat cni.emm...cume ape yg boleh ckp aku hepi sebb aku akn bhjrah.smga aku dpt memlkn khidupan baru yg lbih baik

aku xtau kat tmpat baru nti mcm mane.mgkin lbih truk dr tmpat lame atau pun mgkin baik.dan aku xtau same ade org2 nye lbih ok o lbih xok.ap2 pun aku xnak meltkn harapan yg tngi.aku akn berusaha dan aku harap dipermudahkan segala urusan.yg pnting..aku nk bhijrah dr tmpt lame ke tmpt bru..Alhamdulillah :)

untuk rakan2 ku yg lain..mudah2han korang semua dapat ape yg diimpikan selame ni.aaaminn..
2 comments:

aminn...semoga berjaya ditempat baru...apa yang penting diri kita, mcm mane kita bawak diri kita..hehe....aku pun pernah alami perasaan yg nk blah ni time kat zaftrad...n mcm ko juga pengalaman kat zaftrad la yg buat aku dapat keje kat mpob....papepun kita kena berterima kasih kat tempat lama kan..hhehe....

huhu...lepas ni rindu la nk hang out ngan ko...banyak kenangan pahit dan manis..huhu
p/s: jgn trauma bwk kete ye...hehe


pijahhh!!..hehe..thnks pijah..aku sgt besyukur mempunyai kwn mcm ko n mcm yg lain2 jgak..alhamdulillah.terima ksih Ya Allah sebb bagi aku sahabat yg baik ini.. :)

xtrauma dh..trauma bwk kete orng je..heh


Post a Comment

Followers

Pages

hello




ShoutMix chat widget



Powered by Blogger.

About Me

Blog