The JouRney and DeStiny....

speechless

bungkam..penah dgr x..kalo xpenah g carik kamus cept!

aku seorng yg jahat.
aku suke ungkit2 perkare dulu!
aku byk sgt becerite smpai orng lain kene dgr kot
nak sgt perhatian agknye
mak n ayh jauh.dulu dekat kat johr balik sebulan sekali.dah jauh baru cedeyh2.
kalo kat umah xsmpt nk borak sgt nngn mereka2.
aku benci!

bos aku ckp aku ni adventurous ckit orng nye.tbah lah.sebb g keje nek moto.suke naik gunung.kalo tgk dr luar xnmpk pun.kunun2 aku ni kuat sgt lah.tbah sgtlah.die xtau aku ni cengeng bile sorng2.
bile jatuh moto ngis sorg2..
lngr org nangis
mak mrh ngis
abah marh ngis
atuk marah ngis
org marah ngis.
aku ngis sorg2 je.
dmam kuat ngis.
tgk citer cedeyh ngis.kesat air mate sembunyi2 kan kalo tgk ramai

kesimpulannye aku ni seorng yg lemah!
aku benci!

tapi ade aku kesah.kalo xnak dkat ngn aku pun xpe.xde bnde yg mnarik kat dr aku ni.aku hanye lah seorng yg bernama azie atupun name penuh die siti norazelah hamdon.only dis..
2 comments:

cheer up olo....
its not like what u think...
there are many friends around u that loves u...
sume org tak sempurna olo...

b tough girl...i know u...^__^

p/s : tp byk gak kot skang nih mende yg aku ketinggalan sket..

neway....miss u so much.....heheh


huhu..jajai..
thanks jajai...u tooo..be tough girl jgak ye..
miss u toooooooo!!:)


Post a Comment

Followers

Pages

hello




ShoutMix chat widget



Powered by Blogger.

About Me

Blog