The JouRney and DeStiny....

penGajaRan..

10:41 PM

kadang2..kite xperlu tgu sesuatu bnde tu terjadi pada kita baru kite boleh dapat pengajarn yg bermkne..xkan lah kite perlu tgu sampai bnda terjadi baru kite nak amik pengajaran kan...

sebenarnye...

kite boleh tgk keadaan sekeliling kite..

kite blh tgk kesusahn orng lain..

kite blh tgk ketabahan seseorang tu...

kite boleh rase n kongsi kegembiraan n kepayahan seseorng tu...

dan kite cubelah amik pengajaran dari semua tu..kalau kite betul2 hayati erti kehidupan ni..hmmmm...byk yg kite blh dapt..

cubelah berada ditempat orng tu..kadang2 sifat keterbukaan tu sgt penting untuk kite trime ape jua perkare n kite perlulah nilai semula agar xlah kite salah erti nnti..=)

Read On 0 comments

permata yang dicari..

1:35 AM
xsemua benda tu semuanye sempurna..tu memng semua orng pun tau..yg susahnye..bile ade orng yg xmau trime hakikatkan..ap2 pun manusia mmg xpenah puas dgn ap yg ade..xpenah bersyukur dgn ap yg ade..bile bnde tu dh xde kat dpn mate barulah kite nak mncri2..hmm..marilah kita same2 muhasabah diri..xde bnde yg seng kat dunia ni..
Read On 0 comments

neW posT!!

4:53 PM

baru buat yg lain..heh..

yg sblum ni byk sgt secret..hehe

n xpandai pun nk mengedit blog ni..

hentam sajalah labu..

Read On 0 comments

Followers

Pages

hello




ShoutMix chat widget



Powered by Blogger.

About Me

Blog