The JouRney and DeStiny....

saya SaYang mAk dan Abah Saya!!

12:47 AM

sya syg diorng..huhu

walopun kecik2 dulu aku agak nakal..tp diorng ttp dgn aku..ttp dgn ank2nye..

walopun bile dah besar kami semua mule dh naik kepale n wat hal msing..tp diorng tetp setia bersame ktorng...

besr sgt kan pngorbnan diorng..huhu..

bg aku mak n abah adalah yang terbaik kat dunia ni...

walopun mak aku suke membebel tapi aku tau tu sume untuk kebaikn kitorng n ak rndu bl dh lme xdgr mak aku bising..huhu

walopun ayh aku agk garng,,tp grng die sekejp je..pastu die akn wat lawak yg ntah ap2 ntah..huhu..

kasih syng mak n abh xde blsnye kan..terlalu besar untuk aku balas kesemuanye..aku xmampu pun nak bls..

hrgailah jasa kedua orng tua kita..

aku rindu sgt kat mak n abah aku sekrng ni...knape jauh sgt..huhu

Read On 0 comments

many Things To LEarn..AppLy..and Share..

3:29 AM

Alhamdulillah setakat ni bile aku ade ape2 masalah aku masih lg boleh berdiri sampai sekarng walaupun kdg2 aku penat..tapi tenaga aku msih blh dicas lg..mksdnye charger aku msh lg berfungsi hingga kini..alhamdulillah..dalam masa satu harii je aku boleh belajar banyak sangat benda..semua orng pun blh mcm tu kalo die dlm keadaan yg positif..cnthnye hr ni aku belajar:

1. dlm pershbtn memg ade pht n mns nye.kdg2 kite bnci ngn kwn kite sbb perangai die.tp kite pun bknlh sempurne sgt.tp kite sygkn kwn kite sebenanye dan aku xnak tgk semua kwn aku sdih..sume orng kna gmbira tau..

2. hipokrit!!dpn kite ckp lain bile blkng kite ckp lain...byk sgt yg ak jumpe kat kwn2 aku ni..sush nk jumpe yg baik..huhu..tp ap yg pntng kite tau ap yg kite buat..

3. kemahiran mmbuat kputusan..kdg2 kputusan kite kna buat dgn pnts tp mmbri ksn yg baik..tp kdg2 kite ade mase untuk pk kan lame2..ap yg aku nk ckp kat cni sebnanye ialah ap jgak tndakan n keptusan yg kite buat ia msti akn mengubah sesuatu pd kite ataupun orng lain..

4. beranilah tngung risiko bile kite dh buat satu2 perkare tu..

5. beranilh mngaku yg dr kite ni silap bile mmg btul kite yg silap..xpayh malu..turunkan ego..

6. beranilah hdpi segalanye..jgn tkut..jgn tkut..

7. belajarlh mnghrgai n melihat kesushn orng lain...dan wktu tu baru kite akn dpt tau n rase yg kite ni mmg disayangi dan ade orng yg lg sush dr kite..

8. saya sayang kamu selalu..hehe..

Read On 0 comments

huwaaaaaaaaa......

2:44 PM

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...tu je nk tulis..huhuhu..

dis tyme i really2 need a rest....really2222...

Read On 0 comments

LiFe Must Go On..

11:43 AM

hmmm...whuteva happen in our life...life must go on!!dont give up..remember that the Sky Is The LimIt Of Our JoUrneY..we can make our life MeaningFul If We WAnT it..APPLY..LEARN..SHARE..

Read On 0 comments

WhEn I FelT TenSIon!!

1:11 AM


when i tension what i REally2 like 2 Do Are....


1) slEep

2)eAt

3) Crying

4)RuN

5)Going Somewhere

6)moRe LauGhing Than Usual wiTh My Friends..

7)Give Spirit or adviceS To AnyOne

but 4 now I really Like to do d things in number 1,3 and 5...
Read On 0 comments

why i likE him..

10:02 PM

hmmm..sebb suke lah..sebb die best!!heh..
Read On 0 comments

deeP BreatH..huh..

11:36 AM
mmg byk cbrn n dugaan dlm kehidupan ni..
kadng2 semua tu mmbuatkan kite nk bhnti je dr teruskan khidupan ni...
semua tu mmbuatkn kite bnci dgn khidupan ni..
kite pun mule putus ase dgn khidupan ni...
byk emosi yg slalu bermain dlm dr kite..
kdg2 kite happy..
kdg2 kite sedih..
kdg2 kite mrh..
kdg2 kite tkut..
knape ade semua perasaan ni..
knape kite xblh ade st emosi je iaitu happy..
Read On 0 comments

Followers

Pages

hello




ShoutMix chat widget



Powered by Blogger.

About Me

Blog