The JouRney and DeStiny....

my family...

11:33 PM

tibe2 teringat fmly aku...huhu..rindu mereka semua.....

nilah mak n abah aku...pastu along aku...pastu adik2 aku...hmmmmmm....









Read On 0 comments

pernah x korng rase situasi mcm ni......

3:32 PM

pernah x alami situasi ni...

1) korng rase takut n sedih sebb rase projek korng xleh nk ciap..korng rase xsempat nk buat semuanye sebb byk bnde nk kna buat..pastu...tiba2 je bantuan dtg..die ckp die dh ciapkn semuanye tgal kite ambik je nti...hmmmm..kite xbaik pun ngn orng tu tapinye...

2) korng bwak brng yg sgt byk...pastu ade orng nak tlg bawak brn tu...tp korng xnak..pastu...tibe2 je die pandng blkang n ckp mcm ni..."jlnlah dulu,sy jln kat blkng..so sy sy blh jaga awk"hmmm..kite xkenal pun orng tu...

3)korang nk byr air..tibe2...ade orng nk byrkan.die bertegas juga nak byr...huhu..walopun murah...tapi kite xkenal pun orng tu...hmmm

hmmm....sume ni aku alaminya sendiri..kdg2 aku pelik..tapi aku bersyukur..so ramai lglh manusia yg baik kat dunia ni..tapi mcm mane plak dgn diri kite sendiri..huhu MySpace


Read On 0 comments

tentang seseorang...

1:55 AM

hmmm...xtau sebnrnye ape nk citer..tp aku suke tulis ap yg trlintas dlm fkiran aku..n aku rase btul2 nk tulis..so aku pun post kan lah ap yg aku nk tulis...

kdg2 aku fhm je die ni mcm mane..kdg2 aku sndiri pun xfhm die mcm ne..kdg2 aku xamik kisah pun ap yg die ckp..tp kdg2 aku sgt sensitif dgn ap yg die kate...

tp aku rase die sgt comel..hehe..baik kot..heh..ntahlah...bile aku xfhm dengn keadaan die...aku suke tnye orng lain sebenaye die ni mcm ne..huhu..

dan disaat ni..aku xfhm dgn die..xtau knape..tapi aku cube jgak untk fahami die..sebab..................MySpace

Read On 0 comments

Followers

Pages

hello




ShoutMix chat widget



Powered by Blogger.

About Me

Blog