The JouRney and DeStiny....

pernah x korng rase situasi mcm ni......

pernah x alami situasi ni...

1) korng rase takut n sedih sebb rase projek korng xleh nk ciap..korng rase xsempat nk buat semuanye sebb byk bnde nk kna buat..pastu...tiba2 je bantuan dtg..die ckp die dh ciapkn semuanye tgal kite ambik je nti...hmmmm..kite xbaik pun ngn orng tu tapinye...

2) korng bwak brng yg sgt byk...pastu ade orng nak tlg bawak brn tu...tp korng xnak..pastu...tibe2 je die pandng blkang n ckp mcm ni..."jlnlah dulu,sy jln kat blkng..so sy sy blh jaga awk"hmmm..kite xkenal pun orng tu...

3)korang nk byr air..tibe2...ade orng nk byrkan.die bertegas juga nak byr...huhu..walopun murah...tapi kite xkenal pun orng tu...hmmm

hmmm....sume ni aku alaminya sendiri..kdg2 aku pelik..tapi aku bersyukur..so ramai lglh manusia yg baik kat dunia ni..tapi mcm mane plak dgn diri kite sendiri..huhu MySpace


0 comments:

Post a Comment

Followers

Pages

hello




ShoutMix chat widget



Powered by Blogger.

About Me

Blog