The JouRney and DeStiny....

tentang seseorang...

hmmm...xtau sebnrnye ape nk citer..tp aku suke tulis ap yg trlintas dlm fkiran aku..n aku rase btul2 nk tulis..so aku pun post kan lah ap yg aku nk tulis...

kdg2 aku fhm je die ni mcm mane..kdg2 aku sndiri pun xfhm die mcm ne..kdg2 aku xamik kisah pun ap yg die ckp..tp kdg2 aku sgt sensitif dgn ap yg die kate...

tp aku rase die sgt comel..hehe..baik kot..heh..ntahlah...bile aku xfhm dengn keadaan die...aku suke tnye orng lain sebenaye die ni mcm ne..huhu..

dan disaat ni..aku xfhm dgn die..xtau knape..tapi aku cube jgak untk fahami die..sebab..................MySpace

0 comments:

Post a Comment

Followers

Pages

hello




ShoutMix chat widget



Powered by Blogger.

About Me

Blog