The JouRney and DeStiny....

rindu plak ^_^

ok.rndu kat sape tu?heh..logik x aku nk ckp yg aku rndu kat en johary.haha..bos compny lame aku.td msg dgn ex ofismate aku..frankie.seriously rindu kat die.tp rndu nk borak2 ek.bkn rndu lbih2 han.sila jgn slh fhm :)

frankie citer pasal neubio n pasal diri d.d ajak aku balik cmpny lame untuk tlg wat keje2 kat sane.heh..act..aku rindu jugak dgn suasane keje kat sane.ade masa best ade mase x.normal lh kan.so jdlah mnusia yg bersyukur.alhamdulillah..frankie ni baik tau.d suke bg smangt kat org lain.walopun d chinese n cmpny tu chinese yg punye..tpi d selumber jerrrrrr..heh..d xpenahlah ade nk beza2kan.sgt best!!

tp d selalu kutuk aku gemukk!kuat mkn!!pipi tembammm!!dlm mesg pun d ckp pas raye bdn aku akn berkali kali ganda naik!!ishhh!!tp d suke bnje aiskim!heh..

setiap kali aku g mane2 cmpny msti ade seorng yg akan pgil aku dak gemukkk!aku gemuk ke???huhu..jgnlah selalu ejek.nti mkin gemukkk!!!huhu..

tapi die seorng kawan yg blh dipercayai dan sgt baik.mmpunyai semngat yg tinggi..thnk u for being such a gud friendsss!! ^_^
0 comments:

Post a Comment

Followers

Pages

hello




ShoutMix chat widget



Powered by Blogger.

About Me

Blog