The JouRney and DeStiny....

must be strong enough...

best kan bukak puase dgn fmly.mkn ramai2.bising rmai2.mask2.ade org kacau2. ^__^..tu pose yg lepas lah.pose ni parents aku jauh.hukhuk

dulu kan tyme duk kat U kan.aku jarang blik umah.suke join program lah katekan.heh..tapi bile balik aku rndu sume masakn mak aku.sume yg masak sedap!!masakn mak mmg sedap kan kwn2.heh..xkisahlah mak masak sesimple mane pun.ayah aku plak mmg dh tau.aku ni kalo duk umah mmg pnghabis makann kat umah.smpai bile bukak pose tesedak2 mkn.heh..rndulah..hukhuk

rndu nk bukak pose ngn fmly.huhu..cedeylah..sape2 yg parents dekat tu g lah blik.buakk pose same2.nti dah jauh dah sush nk jumpe msti korng rndu.huhu..

tbe2 cedeyh sgt,huwaa..nk ngis plak.tp aku xleh ngis.azie kuat!dah 23 dh pun.xleh ngis2 dah.xleh pntgkan dr sndiri.bile aku sedih adik aku farah n mimi tu msti lg sedihkan.msti diorng lg nk jumpe parents aku.lg2 mimi.huhu..sebgai kakk aku knelah kuat dr adik2 aku kan :)
xpe mimi..farah..nti kite bwak kamu berdua g sabah.one fine day..

rndu sgt2 dgn mereka semua...

0 comments:

Post a Comment

Followers

Pages

hello




ShoutMix chat widget



Powered by Blogger.

About Me

Blog