The JouRney and DeStiny....

balik ke kampung ke rumah???


hmmm...satu perjalann yg tdk dirncng pd minggu lepas..huhu..nk tegelak plak tibe2..heh..

aku mmg telah plan untuk blik kg atuk ak kat bt pht mgu lepas..iaitu pd 7 hb 3..tp tetibe di pg2 sabtu tu plan tlh berubh dgn serte merta..aku ttp plng ke kg..tp..kat kota tngi lah plak..aku terlupe yg kwn ku che mah duduk kat sane..haha..aku pn xtau mcm ne blh lupe...so ape lgi..ikutlh die blik skali..

hmmm..seronok blik kg..nsb bek lah aku ade kg kan..haha..kalo x aku xtau nk blik mane dah..hehe...waaaa....tp aku tetp rindukn mak,abah n adik aku yg 2 orng tu..rndu nk kna mrh n nak gado2 ngn dak kcik 2 orng tu..huhu..

manusia..bile berjauhan baru tersedar..tp bile masih ade kite pasti terlalai..huhu..tp ap2 pun aku syg atuk aku..syg semua orng..tmkash sebb mask untuk kite atuk..hehe..sedap2..=)

wk2 blik kg pkcik aku bwk g hari lanskap kat hutn bandr..menarik jgaklah..cme agak pnas je untuk bjln2..sebenanye aku suke tgk bunga2 die je..LAWA!!!sgt..hehe.

ap2 pun..rumah ke kg ke...aku tetap hepi..tp aku lg hepi kalo mak ade..huahua..

tmksh che mah bg nek kete..hehe..on d way nk blik jumpe sesorng plak..heh..kelakarlah plak..huhu

0 comments:

Post a Comment

Followers

Pages

hello




ShoutMix chat widget



Powered by Blogger.

About Me

Blog