The JouRney and DeStiny....

saya SaYang mAk dan Abah Saya!!


sya syg diorng..huhu

walopun kecik2 dulu aku agak nakal..tp diorng ttp dgn aku..ttp dgn ank2nye..

walopun bile dah besar kami semua mule dh naik kepale n wat hal msing..tp diorng tetp setia bersame ktorng...

besr sgt kan pngorbnan diorng..huhu..

bg aku mak n abah adalah yang terbaik kat dunia ni...

walopun mak aku suke membebel tapi aku tau tu sume untuk kebaikn kitorng n ak rndu bl dh lme xdgr mak aku bising..huhu

walopun ayh aku agk garng,,tp grng die sekejp je..pastu die akn wat lawak yg ntah ap2 ntah..huhu..

kasih syng mak n abh xde blsnye kan..terlalu besar untuk aku balas kesemuanye..aku xmampu pun nak bls..

hrgailah jasa kedua orng tua kita..

aku rindu sgt kat mak n abah aku sekrng ni...knape jauh sgt..huhu

0 comments:

Post a Comment

Followers

Pages

hello




ShoutMix chat widget



Powered by Blogger.

About Me

Blog