The JouRney and DeStiny....

many Things To LEarn..AppLy..and Share..

Alhamdulillah setakat ni bile aku ade ape2 masalah aku masih lg boleh berdiri sampai sekarng walaupun kdg2 aku penat..tapi tenaga aku msih blh dicas lg..mksdnye charger aku msh lg berfungsi hingga kini..alhamdulillah..dalam masa satu harii je aku boleh belajar banyak sangat benda..semua orng pun blh mcm tu kalo die dlm keadaan yg positif..cnthnye hr ni aku belajar:

1. dlm pershbtn memg ade pht n mns nye.kdg2 kite bnci ngn kwn kite sbb perangai die.tp kite pun bknlh sempurne sgt.tp kite sygkn kwn kite sebenanye dan aku xnak tgk semua kwn aku sdih..sume orng kna gmbira tau..

2. hipokrit!!dpn kite ckp lain bile blkng kite ckp lain...byk sgt yg ak jumpe kat kwn2 aku ni..sush nk jumpe yg baik..huhu..tp ap yg pntng kite tau ap yg kite buat..

3. kemahiran mmbuat kputusan..kdg2 kputusan kite kna buat dgn pnts tp mmbri ksn yg baik..tp kdg2 kite ade mase untuk pk kan lame2..ap yg aku nk ckp kat cni sebnanye ialah ap jgak tndakan n keptusan yg kite buat ia msti akn mengubah sesuatu pd kite ataupun orng lain..

4. beranilah tngung risiko bile kite dh buat satu2 perkare tu..

5. beranilh mngaku yg dr kite ni silap bile mmg btul kite yg silap..xpayh malu..turunkan ego..

6. beranilah hdpi segalanye..jgn tkut..jgn tkut..

7. belajarlh mnghrgai n melihat kesushn orng lain...dan wktu tu baru kite akn dpt tau n rase yg kite ni mmg disayangi dan ade orng yg lg sush dr kite..

8. saya sayang kamu selalu..hehe..

0 comments:

Post a Comment

Followers

Pages

hello




ShoutMix chat widget



Powered by Blogger.

About Me

Blog