The JouRney and DeStiny....

segenggam tabah..

hmmm...mcmne ngn my new blog??hehe..xdelah bru pun..berwjh baru je..n agak formal jugaklah kelihatannya..tp aku suke je sebb die nmpk tersusun n lgpun aku yg buat so mstilah aku kate suke kan..haha..heh...sempena earth hour hr ni aku telah dduk dlm gelap gelita td..sorng2 tau..huhu...
so akibat keboringn yang melampau aku pun tulislah blog ni..mungkin bile aku duduk sorng2 dlm gelap selama 1 jam td sedikt sebnyk aku telah memikirkan sesuatu..nk kate muhasabah diri mungkin ckit2 kot..=).

msg die pun xreply..kat blik pn xde sape2..huhu..tb2 aku tringt mak aku..tp aku dh xnk sedey2 lg..smpai bile kn..heh...

sebnanye byk yg aku pk td..tp bile nk tulis xtaulah plak...

tp ap2 pun..aku rase kehidupan ni sgt sush n sukar..hmmm..tp kite xboleh cpt mengalah..usaha hrus diteruskan walopun mgkin kite dh xbdaye pun sebnye..jdkanlah orng disekeliling anda sbg pmbkr smgt anda...

tau x dalam hidup kite ni ade fasa kehidupn??mstilah semua orng tau kan..heh..fasa khidupan tu selalunye mngenai usia kitelah..kite xkn penah tau bile ajal kite kan..hmmm..aku bile ek..=/.

emosi kite xkn selalunye stabil..kite xkan sntiase jd orng yg btul2 brsemngt..satu hr nti kite pasti akn jatuh jgak..mungkn byk kali..ap yg kite kna buat??bersedialah hdpi segalanye..sebb kite xpenah tau ap yg akan berlaku pd mase akn dtg..so kuatkan lah diri dr segi jasmani n fizikal..tp pling penting kekuatan rohani tu sendiri...

sengenggam tabah perlu dipertahankan buat bekalan diperjalanan..biarpun keruh air di hulu..mungkin akan jernih di muara...





0 comments:

Post a Comment



Followers

Pages

hello




ShoutMix chat widget




Powered by Blogger.



About Me

My photo
i'll never STOP! =)

Blog