The JouRney and DeStiny....

saman jgn xsaman..

ok..nk kate aku ni samseng jlnn xdelah jgak kn..tpi aku mmg suke lnggr lmpu mrh..MySpace

al kisahnye smlm aku blik keje..lampu tgh mrah..pastu pkcik depn aku ni g lngar lmpu mrah..aku plak ikut pkcik tu lngr lmpu mrh dgn bangganye kan..sekali??!!MySpace 2 org abg polis tgh tgu kat depan tu!!!waa!tahan lh ..ape lagi..aduh..berdebar2 dah niMySpace

abg tu mnx lesen..ok aku kluarkan lesen yg dh xpired..untuk cover lesen yg dh xpired tu..aku tunjukkn kat die yg aku ade lesen kete.ape kaitan ntah lesen kete ngn moto.haha..abg polis ciap ckp lg kat aku.baru lesen L dh blgak lgr lmpu mrah.yg pegi ikut pkcik tu lnggar ape pasal?!!sengih je lah jwpan aku..

die dh tulis2 dh ni..aku merayu ni jgn saman.dhlah bru dapt gaji kan.xpasal2 kene kuar duit.kalo aku kene saman aku ade 3 ksalahan.langar lampu merah.xtampal L kat moto.lesen dah xpired!hebat kan!MySpace

finally...xkene saman.hihi..sebab....die kcian kat aku pun.kirenye pujukan aku brjaye jgak lh kat abg polis tu.haha..

ksimpulannye.....jgn lgr lampu mrah kalo ade polis.kalo xde bru blh..hihiMySpace
0 comments:

Post a Comment

Followers

Pages

hello




ShoutMix chat widget



Powered by Blogger.

About Me

Blog