The JouRney and DeStiny....

not in a Good~~

Terlalu sush ke nk fhm seseorng tu..ye..memg sush kalo kite xbg peluang kat orng tu supaya fhm kite n kite sndiri pun xberusaha nk memahami orng lain..

Kawin?haaa…knape tetibe terpikir soal nih ni..hmm..sekarng ni dh rmai kwn2 yg kawin..so adkh ande juga mempunyai keinginan nk kawin??mstilah nk kan..heh..tp bile nk kawin adakh kite mgkut trend semasa, dimana ramai yg kawin so kite pun kene kawin…oooohhh jgn..jgn mcm tu..

Ingt kawin ni senang?nk hidup sehari dua je?kalo sehari dua je sume orng nk kawin..mcm nk bukk stu bisnes lah..nk tubuhkan sush..nk perthnkn lg sush..mcm2 dugaan yg dtg nti..hnya yg cekal dan tabah je blh hadapi semuanye..

Aku ni dh ckup mature ken k kawin dh.blh ke aku pikul tngungjwb sbg seorng isteri n seorng mak kpd ank-anknye nti?kalo ikut dr luaran aku mcm bdak2 lgi nih..kalo ikut dlman..dua2 adelah..heh..ape yg dilalutkan ntah..hmm

Aku cume ingin meluahkan ap yg terbuku dlm perasaan aku.aku ank ke-2 dr 7 orng adk beradik.ad 5 orng lg bwh aku.aku suke jd kakk.kakk yg baik n comel ni..ecehhhh..heh..emm..aku dlm usaha mndptkan kerje tetp aku..berusaha menstabilkn kedudukn ekonomi aku.supaya aku blh tlg fmly aku n aku suke blnje adik2 aku.sebb diorng akn g ngade2 kat aku kalo nk ape2 n aku akn knekan diorng dulu..sernk mengenakan mereka semua..heh..

Lagi…aku kalo blh nk hepikan semua orng.aku xsuke tgk kawn aku sdeyh.korang kene kuat.semlm bru aku tau, ade orng yg dugaan d lg hbat dr aku alami.kawan yg jarang berborak telah menjalni sesi luahan perasaan smlm ngn aku.hebat kn manusia ni.mampu bertahan hingga tahap ni.tahniah kepada anda n aku harap ko trus berusaha mncari yg terbaik. Sesungguhnya Allah maha adil.DIA tahu kemmpuan hamba-hambanya.bykkn lh berdoa.

Sebnye bkn ni yg aku nk luahkan..haha..(gelak pulak..)..ntahlah xterluah pulak..aku cume mnghrpkan seseorng diluar sana memahami aku.bkn aku xnk.tapi boleh x bersabar sedikt masa buat diriku ini.tapi andai kata kamu sudah mmpunyai keputusan yg baik..aku redha.lbih gmbire mlihat orng lain hepi dan bahagia.aku?xpe..lame2 aku akn biasa dngn semua tu.life must go on~

Kadang2..aku terpikir..emmm..xpe diriku ini sudah terbiasa dengan semua itu..



Alangkah bgusnya dan bahagianya..jika saat ni aku berada di tepi pantai yang indah dan angin yg nyaman~~

0 comments:

Post a Comment

Followers

Pages

hello




ShoutMix chat widget



Powered by Blogger.

About Me

Blog