The JouRney and DeStiny....

Tanggungjawab

morning semua!..pagi2 dh update blog kan..heh..hope sume orng chat n ceria hari ni ^__^

emm tngungjwb ni bkn blh bwk main2.kene buat smpai terlaksana sebb bnde tu amanah. n org yg bg tgngjwb kat kite tu pun mmg dh mltkkn harapan yg tngi kpd kite.die yakin kite blh buat.tpi mmpu x kite mlksanekan.hmmmm..sebnye aku takutttt!!!!huwaaaa..

besr sgt tgjwb kat cni.sume mghrpkan aku yg xdelah tau sgt nih.huhu..buln 8 insyaallah penentunya.tp cuak jgak.tp aku cube buat yg terbaik.mudah2an semuanya dipermudahkan.aaaminn..
4 comments:

Yup...tanggungjawab sangat berat...tapi kita kan UP olo, so kita mesti boleh buat..hehe. Bersama kita mencari ke'passion'nan dalam bekerja...hehe


hmm..btul pijah..aku terlupe kot yg aku ni UP.bile ko ckp mcm tu bru aku rase len mcm.heh..pape2 pun chiayok2! pijah!!^_^


aku???
huwa...nak nangis....


alaaa..ecah nape?ecah jgn nangis...go ecah!go!


Post a Comment

Followers

Pages

hello




ShoutMix chat widget



Powered by Blogger.

About Me

Blog