The JouRney and DeStiny....

.....

sebenanye walaupun kite nmpk seseorng tu hepi tapi kite xpenah tau yg sebenaye die tgh bersedih..kalo kite nmpk seseorng tu chat..mgkin sebennye die sdng menderita pnyakit yg kronik..huhu..

hmmm..aku xtau ap perasaan aku wktu ni..tp aku rase tibe2 aku nmpk ms dpn aku yg akn pnuh liku nanti..mcm tkut nk hdapinye..kalo blh skrng jugak aku nk ckp kat die yg aku nk akhirkan segala-galnye..tp...xmgkin aku ade kekuatan untuk buat mcm tu..aku xnk orng kcian kat aku..aku benci orng simpati kat aku..tolonglah..huhhu

mak kite rndu mak sgt2..nak blik rumah untuk menengkan segala-galanye..nk melepaskan semuanye..dan mgkin merncng pjalanan hidup yg mgkin xkn seindah biasa lg..

ap2pun..aku cume nk bg tau kat semua orng..yg aku syg korng semua..aku syg kwn2 aku..aku syg die...n andai sesuatu trjadi nti..aku mintk maaf n aku btul2 sayang.....



0 comments:

Post a Comment

Followers

Pages

hello




ShoutMix chat widget



Powered by Blogger.

About Me

Blog